Info 18-11-2014 Nr. 2

Hej klubber under DFF.

Som nogle måske har set så er DSKYU gået i gang med at kapre medlemsklubber. Unionen har skrevet til jer om at i skal skynde jer at melde jer ind i DSKYU så i er dækket af forsikring osv. Til de af jer der har SKV ligefrem truet med bål og brand.

Vi har talt med politiet og der er ikke nogen der kommer i fængsel fordi i ikke har fået styr på våbenpåtegningerne i denne uge.

Men selvfølgelig skal det ordnes. Hvis der er nogle der er i tvivl eller gerne vil have hjælp til det så kontakt bare mig så finder vi en løsning på dette.

Og desuden skriver unionen at ingen må skyde deres discipliner det svare jo til at forbyde nogen at spille fodbold hvis de ikke er medlem af DBU.

De gør jo et stort stykke arbejde for skydesporten som jo er deres største opgave at fremme:-(

Men det kræver selvfølgelig at vi holder sammen og ikke er egoister og kun tænker på sig selv og lige sin egen disciplin til skade for de andre discipliner.

Dansk Flugtskydnings Forbund