Info 23-12-2014

Julehilsen fra DFF

Hej alle skydesportens venner

2014 har været et hektisk år med mange problemstillinger og det ærgrer mig at der skal bruges så meget energi, internt i skydesporten, på ting som ikke fremmer sporten. Lige en opsummering af situationen som det ser ud nu.

Vi har forlænget forsikringsaftalen med Tryg til den 1-3-2015 til gavn for de foreninger som ikke er medlem af Danmarks Jægerforbund. DFF undersøger muligheden for en ny aftale derefter. Der er muligheder for foreningerne at tegne våbenpåtegninger direkte hos politiet. Husk at få foreningens bestyrelse godkendt ved politiet. De foreninger som har foreningsvåben skal melde sig ind i DSkyU da vi på nuværende tidspunkt ikke er godkendte til at have foreningsvåben. DFF har søgt om optagelse direkte i DIF og har fået et afslag, men vi arbejder videre med en løsning.

Jeg håber at 2015 vil løse op for problemerne så vi kan få et konstruktivt samarbejde og at alle vil medvirke til at det igen bliver en fornøjelse at være flugtskytte.

I ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår

Dansk Flugtskydnings Forbund